Your first subject

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Your first subject

Post by Admin on Tue Aug 19, 2014 10:22 pm

Take some time to read this information before starting to use the administration of your forum:

How to access your administration panel ?
In the top menu, click on Log In, a new page is displayed. Fill in the username "admin" and the password you have choosen during your registration. If you have lost or forgot it, click here. Once you are logged in, click on the link "Administration Panel" at the bottom of the page.

How to modify your board's appearance ?
You can modify your board's appearance by choosing a theme (each theme displays different pictures, colors and icons). To do that, go to the administration panel, then click on Management in the Styles Admin menu and choose one of the displayed themes. You can later change it or choose another one.

How to manage the categories and forums ?
You can add, modify and delete the categories and forums that you have created anytime and without limit. To do that, go to the administration panel, in the management part of the Forum Admin, and click on "Add a link" (a forum or a category). In a first time, we advice you to create test categories and test forums that you will delete later, in order to understand how this tool works.

Admin
Admin

Jumlah posting : 1
Join date : 19.08.14

Lihat profil user http://zonadjadoel.forumid.net

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by arief on Fri Oct 17, 2014 11:01 pm

suwun wis bisa gabung...
rahayu...

arief

Jumlah posting : 1
Join date : 17.10.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by mbahkaseri on Wed Oct 29, 2014 1:12 am

makasih gan..

mbahkaseri

Jumlah posting : 1
Join date : 29.10.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by d308 on Tue Nov 04, 2014 1:54 pm

Thanks for join

d308

Jumlah posting : 1
Join date : 04.11.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by bimbim on Sun Nov 09, 2014 4:25 am

keren ni webpage, jadi serasa nostalgia lagi baca bobo Smile tapi ko file di googledrive nya ga ada yang bisa di download ya Sad

bimbim

Jumlah posting : 1
Join date : 09.11.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by nensy_dnick on Tue Nov 11, 2014 10:20 am

trims sudah bisa gabung di sini...

nensy_dnick

Jumlah posting : 1
Join date : 11.11.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by wiwid on Tue Nov 18, 2014 10:31 pm

Mkasih admin udh diterima gabung forum ini...gk nyangka bs ktemu komunitas yg punya hobi yg sama...yaitu bacaan jadul

wiwid

Jumlah posting : 1
Join date : 18.11.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by erwins on Sat Dec 13, 2014 9:47 am

apakah kalau habis postinf bisa download?

erwins

Jumlah posting : 1
Join date : 13.12.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by zonadjadoel on Sun Dec 14, 2014 5:52 am


zonadjadoel

Jumlah posting : 3
Join date : 08.09.14

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by freddysialay on Thu Jul 23, 2015 12:19 pm

makasih dah boleh gabung

freddysialay

Jumlah posting : 1
Join date : 23.07.15

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by dikjar21 on Wed Aug 19, 2015 9:16 pm

assalamu alaikum,, salam kenal semuax...

dikjar21

Jumlah posting : 1
Join date : 19.08.15

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by gobichan on Sun Aug 30, 2015 10:44 am

cara downloadnya gimana nih?

gobichan

Jumlah posting : 1
Join date : 30.08.15

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by wlestari on Mon Nov 23, 2015 5:17 pm

Matur suwun saget gabung

wlestari

Jumlah posting : 1
Join date : 11.04.15

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Terima Kasih

Post by Leo_Agung on Sun Jun 19, 2016 12:15 am

Album cerita ternama merupakan album yang penuh kenangan & tak terlupakan, terima kasih telah memuatnya kembali untuk kami.

Leo_Agung

Jumlah posting : 2
Join date : 29.04.15
Age : 47
Lokasi : Makassar

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by ARDYANTO SAPUTRO on Mon Nov 21, 2016 9:27 am

Gan....bisa dapetin sisipan Bersama Kita Kuat gimana caranya??

ARDYANTO SAPUTRO

Jumlah posting : 1
Join date : 14.04.15

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Your first subject

Post by Sponsored content


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik